2003年に早稲田大学を卒業後、株式会社リクルートに入社。同社のマーケティング部門、新規事業開発部門を経て、株式会社リクルートマーケティングパートナーズ執行役員として活躍。その後、2013年にKaizen Platform, Inc.を米国で創業。 現在は日本、US、韓国、台湾の4拠点で事業を展開。WebサービスやモバイルのUI改善する「Kaizen Platform」、動画広告改善の「Kaizen Ad」、世界40ヶ国10000人以上のネット専門人材ネットワークからクラウド上で企業のデジタルマーケティングチームを提供する「Kaizen team for X」を提供。
How You Should Make AI Useful in the Era of Digital Transformation
How should you utilize AI in the era of digital transformation?
With an abundant of case studies on the usage of AI, data, and creatives,
the contributors to accelerate our businesses, the talk will be on how to make use of AI going forward.
2-4-1 Marunouchi, Chiyoda-ku, Tokyo
Marunouchi Building, 1F Marucube
April 24, 2019 at 05:00PM - 06:00PM